ارزوی من


عشق

حضورت تکیه گاه امنی ست برای بودنم...

آرزوی من اینست که دو روز طولانی .. در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی ..
آرزوی من اینست یا شوی فراموشم.. یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم
آرزوی من اینست که تو مثل یک سایه.. سرپناه من باشی لحظه تَر گریه
آرزوی من اینست نرم و عاشق و ساده.. همسفر شوی با من در سکوت یک جاده
آرزوی من اینست هستی تو ؛ من باشم. لحظه های هشیاری، مستی تو من باشم
آرزوی من اینست تو غزال من باشی.. تک ستاره روشن در خیال من باشی...
 


نظرات شما عزیزان:

اربابي
ساعت10:49---17 فروردين 1393
زخم های دستم را میندند وچنین میگونید:



چرا با خود چنین کردی؟



ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم راندیدتابگوید....



چرا با تو چنین کردند!!!





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 10 / 8 / 1390برچسب:,ساعت1:7توسط Katrin | |